Keresés ebben a blogban

2010. április 27., kedd

ezért érdemes dalokat írni

..kaptam egy levelet egy dalommal kapcsolatsan, gondoltam megosztom Veletek, mert nagyon meghatott. Talán nem haragszik a levélíró...

"Szia Péter!

Gondoltam megosztok Veled egy érdekességet, talán melengeti majd kicsit a lelkedet, és talán megbizonyosodást ad arról, hogy bármennyire nehéz is időnként az előrejutás, hogy bármennyire is hátráltat a média, azért van értelme csinálni!!!
Van egy ( Emeletes ) barátom, akinek van egy 15 éves lánya. A Srácnak én sokat meséltem Rólad, és ennek köszönhetően meghallgatta a Dalaidat, amik nagyon tetszettek is Neki. A hétvégén volt a születésnapja, és a lánya ebből az alkalomból írt Neki egy nagyon szép levelet. Bemásolok Neked ide egy részletet ebből:

"....Tudod, sokszor (leginkább azóta amióta a "Gondolj rám" című számot mutattad) elgondolkozom azon, hogy te milyen helyzetben lehetsz, miket érezhetsz, amikor reggelente vasalom a hajam, és sminkelem az arcom. Vagy amikor a barátnőimmel lófrálok céltalanul a városban, vagy éppen ha szórakozni mennék. Sokszor érezheted azt, hogy "már nem is kell babusgatni, hisz' nagy" vagy éppen " már igazából nincs is rám akkora szüksége". Hidd el, hogy nem így van... Igenis szükségem van az én bátor, humoros, és szuper klassz apukámra. ..."

Talán hülyeség, hogy megosztottam ezt most Veled, csak eszembe jutott, hogy igenis aki nyitott szemmel, füllel és szívvel jár, az megérzi ezeknek a Daloknak az üzenetét. Nekem sokat adtál már, ezek szerint másoknak is ( olyanoknak, akiket nem befolyásol az elfogultságuk....), és bízok benne, hogy az új lemez üzenete még többekhez eljut majd!!! Kívánom, hogy minden számításodat megtaláld majd benne!!!!"

és a dal: http://www.youtube.com/watch?v=JtwdLlR4zzM

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése